Landstede Groep

Werken bij JenaXL

Wil jij leerlingen of studenten helpen groeien en werken aan je eigen groei in een dynamische omgeving? Ben jij initiatiefrijk en heb jij hart voor het onderwijs? Dan is werken bij JenaXL vast iets voor jou. Bekijk in het vacatureoverzicht alle vacatures of meld je aan voor de Jobalert!

Werkgever en werknemer zijn beiden verantwoordelijk voor het waarmaken van persoonlijke en organisatorische ambities. Wij doen daarom voortdurend een beroep op eigen verantwoordelijkheid, initiatief en flexibiliteit. Medewerkers kunnen op basis van persoonlijke belangstelling en mogelijkheden kleur geven aan hun carrière. Het doel is om een functie te vervullen die past bij de eigen kennis, ervaring en interesses.

Zoek jij een baan in het onderwijs en wil je graag bij ons aan de slag? Kijk hieronder of er een passende vacature is of stuur een open sollicitatie naar info@jenaxl.nl.

JenaXL maakt deel uit van Landstede Groep.

Op de hoogte blijven van nieuwe vacatures?

Vacatures

Functie
Plaats
FTE
Er zijn op dit moment geen vacatures.