Klachtenbehandeling
We hopen natuurlijk dat het goed gaat met alle kinderen op onze school en dat alles naar ieders tevredenheid verloopt. Daar doen we iedere dag ons best voor. Maar soms zijn er toch klachten.
Heb jij een klacht over de school of ons onderwijs, dan kun je dit altijd bespreken met de stamgroepleider van jouw kind. Samen kunnen jullie dan zoeken naar een oplossing.
Als jullie samen niet tot een passende oplossing komen, wordt met een van de teamleiders overlegd. Vaak komt er dan alsnog een oplossing. Als dit niet het geval is, dan kan de directeur van de school geraadpleegd worden.
We hopen natuurlijk dat we op deze manier tot een goede oplossing komen. Is dit nog steeds niet het geval? Dan kun je een klacht indienen bij het klachtenmeldpunt van Landstede Groep via klachtenmeldpuntjenaxl@landstede.nl.
JenaXL is onderdeel van Landstede Groep. Daarom volgen we het reglement klachtenbehandeling van Landstede Groep. Als we binnen Landstede Groep niet tot een goede oplossing kunnen komen, kun je een klacht indienen bij een externe commissie.
Vragen?
Neem contact met ons op!
Wat leuk dat je contact wilt opnemen met ons! Hieronder vind je alle contactgegevens.